Asiakaspalvelu huolehtii osaltaan siitä, että asiakas palaa ostoksille uudelleenkin. Tyytyväinen asiakas on tekemisen lähtökohta.
Asiakaspalvelu on merkittävä linkki asiakkaan, toimittajan, kuljetusliikkeen ja muiden tiimien välillä. Tiimin tehtävänä on auttaa asiakasta ja ratkaista ongelmatilanteita sekä hoitaa reklamaatioita.
Tiimi kohtaa päivittäin mielenkiintoisia asioita verkkokaupan toimivuuteen, tuotteisiin sekä kuluttajansuoja-asioihin liittyen. Töitä tehdään rennossa ja avoimessa ilmapiirissä.
Olemme ketterä organisaatio, jossa busineksen pulssi on tiedossa joka päivä. Olemme tekemässä yhdessä jotain isompaa, emme suorittamassa työaikaa.
Meillä on töissä yksilöitä - kuuntelemme, haastamme ja sparraamme jatkuvasti. Meillä saa olla oma itsensä. Annamme vastuun ja vapauden, ja tavoittelemme itseohjautuvaa, joustavaa ja innovatiivista organisaatiota.
BHG Finland yrityksenä
BHG Finland on menestyvien ja
kasvavien suomalaisten verkkokauppojen kehittäjä ja DIY-sektorin keulakuva
maassamme. Pelkästään Netrauta.fi ja Taloon.com
-kaupoissamme
vierailee kuukausittain yli 2 miljoonaa kodinrakentamisesta, remontoimisesta ja
sisustamisesta kiinnostunutta kävijää, joille tarjoilemme 200 000 tuotetta yli
1 000 brändiltä.
Suomessa meillä on tällä hetkellä töissä 100 verkkokaupan osaajaa. https://www.wearebhg.com/fi
Kuulumme ruotsalaiseen pörssiyhtiö BHG Groupiin, osakkeemme on listattu Nasdaq Stockholm -pörssissä. BHG Groupiin kuuluu yli 85 verkkokauppaa. Lue lisää www.wearebhg.com
Yhtiömme Suomessa on BHG Group Finland Oy
Työskenteletkö jo yrityksessä BHG Finland?
Osallistu rekrytointiin, löydä seuraava kollegasi.