Asiakaspalvelu huolehtii osaltaan siitä, että asiakas palaa ostoksille uudelleenkin. Tyytyväinen asiakas on tekemisen lähtökohta.
Asiakaspalvelu on merkittävä linkki asiakkaan, toimittajan, kuljetusliikkeen ja muiden tiimien välillä. Tiimin tehtävänä on auttaa asiakasta ja ratkaista ongelmatilanteita sekä hoitaa reklamaatioita.
Tiimi kohtaa päivittäin mielenkiintoisia asioita verkkokaupan toimivuuteen, tuotteisiin sekä kuluttajansuoja-asioihin liittyen. Töitä tehdään rennossa ja avoimessa ilmapiirissä.
Olemme ketterä organisaatio, jossa busineksen pulssi on tiedossa joka päivä. Olemme tekemässä yhdessä jotain isompaa, emme suorittamassa työaikaa.
Meillä on töissä yksilöitä - kuuntelemme, haastamme ja sparraamme jatkuvasti. Meillä saa olla oma itsensä. Annamme vastuun ja vapauden, ja tavoittelemme itseohjautuvaa, joustavaa ja innovatiivista organisaatiota.